Cześć wszystkim! Prowadzę sklep internetowy z herbatami i kawami z całego świata. Działamy już 4 lata i osiągnęliśmy poziom około 70-80 zamówień dziennie. Całą logistykę obsługujemy we własnym zakresie, ale zaczyna to być coraz trudniejsze - magazyn jest przepełniony, a my spędzamy większość czasu na pakowaniu zamiast na rozwijaniu oferty. Przeczytałem o
usługi fulfilment i zastanawiam się, czy outsourcing logistyki to dobry krok. Martwię się jednak o specyfikę moich produktów - niektóre herbaty wymagają specjalnych warunków przechowywania, a wszystkie mają ograniczony termin przydatności. Czy ktoś z branży spożywczej korzysta z takich usług? Jak wygląda kwestia kontroli świeżości produktów? I czy możliwe jest zachowanie pewnej personalizacji przesyłek (dodajemy próbki, ręcznie pisane notatki itp.)? Z góry dziękuję za wszelkie rady!